Możesz z łatwością zrezygnować z subskrypcji, logując się do swojego profilu, klikając Mój profil → Moje członkostwo, a następnie Anuluj subskrypcję.
Jeśli masz problemy z anulowaniem swojej subskrypcji, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, które pomoże Ci anulować subskrypcję. Kontaktując się z biurem obsługi klienta, podaj adres e-mail powiązany z Twoim kontem, abyśmy mogli znaleźć Cię w naszym systemie.
Po anulowaniu subskrypcji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem w ciągu 10 minut. Jeśli nie otrzymasz tej wiadomości, skontaktuj się z biurem obsługi klienta.
UWAGA: Usunięcie profilu nie anuluje automatycznie aktywnej subskrypcji. Subskrypcję należy anulować przed usunięciem profilu. Jeśli już usunąłeś swój profil i chcesz się anulować subskrypcję, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.