Być może nie używasz prawidłowych danych logowania. Podczas pierwszej subskrypcji powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z danymi logowania. Upewnij się, że używasz prawidłowej nazwy użytkownika i hasła. Możesz to zrobić, przechodząc do swojej poczty e-mail i wyszukując "rentola". Nie zapomnij sprawdzić folderu Spam lub Reklamy.
Jeśli masz adres e-mail użyty do utworzenia profilu, możesz zresetować hasło, klikając tutaj. Po kliknięciu łącza i wpisaniu adresu e-mail otrzymasz instrukcje dotyczące resetowania hasła.
Inną możliwością jest rejestracja na innej stronie internetowej Rentola. Upewnij się, że próbujesz zalogować się na właściwej stronie. Sprawdź rozszerzenie otrzymanej wiadomości e-mail, może to być rentola.co.uk, rentola.nl lub inna marka, taka jak rentola.fr. Jeśli nadal występują problemy, kliknij tutaj, aby skontaktować się z działem obsługi klienta.