Jeśli masz trudności z przetworzeniem płatności na naszej stronie, sugerujemy sprawdzenie następujących kwestii:
- Czy Twoja karta jest ważna dla zakupów online?
- Czy masz stabilne połączenie internetowe podczas procesu płatności?
- Czy wprowadzono prawidłowe dane karty?
- Czy saldo karty jest wystarczające?
- Czy Twoja karta umożliwia dokonywanie płatności w innej walucie?
Sugerujemy wypróbowanie innej przeglądarki lub urządzenia, użycie innej karty lub wybranie innej metody płatności.
Możesz również spróbować wykonać następujące czynności, aby rozwiązać problem:
- Odśwież przeglądarkę.
- Wyczyść pamięć podręczną i pliki cookie.
- Użyj innej przeglądarki.
- Użyj innego urządzenia.
Zawsze otrzymasz komunikat o błędzie, gdy Twoja płatność nie została zatwierdzona na naszej stronie, przeczytaj go uważnie. Jeśli masz ogólny komunikat, aby skontaktować się z bankiem, zrób to.
Niestety nie mamy możliwości naprawienia błędów związanych z kartą kredytową i może to być coś, co należy zgłosić do banku w celu uzyskania pomocy.